Faceți căutări pe acest blog

luni, 18 noiembrie 2013

Liviu Dragnea se da drept autist

foto: incont.ro
Vicepremierul Liviu Dragnea a fost invitat ieri la ProTV. Individul a spus ca nu are cunostinta despre faptul ca Biserica s-a transformat intr-o industrie de facut bani. Iata ce a scris Hotnews:

- Intrebat despre faptul ca, potrivit unor date de la nivelul anului 2011, afacerile Bisericii au adus mai mult profit in Romania decat franciza McDonald's, Dragnea a raspuns, zambind: "Nu stiu la ce date va referiti".
- Intrebat daca, in concluzie, nu este de acord cu impozitarea bunurilor Bisericii, Dragnea a raspuns: "Nu, nu".
- Intrebat din nou daca nu este de acord nici cu impozitarea afacerilor Bisericii, Dragnea a raspuns: "Eu nu vorbesc despre afaceri. Eu nu stiu despre ce afaceri vorbiti dumneavoastra. Eu respect foarte mult Biserica Ortodoxa, eu respect foarte mult ideea de credinta, fac tot ce imi sta in putinta, cat pot, pentru copiii mei, pentru cunoscutii mei, pentru tineri, sa-i indemn pe cat mai multi catre credinta, pentru ca este important in societatea asta nebuna".

Este cunoscut faptul ca parlamentarii sunt rupti de realitate, insa Dragnea depaseste granita autismului. Sau poate se da bine pe langa preoti, ca rugaciunile acestora sa il scape de procesul intentat de DNA. Exact cum l-au scapat pe Gigi Becali de inchisoare. Sau nici de Gigi Becali nu a auzit Liviu Dragnea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu