Faceți căutări pe acest blog

marți, 22 martie 2011

Cel mai norocos ghinionist

de Victor Partan

În mintea mea se petrece
o polemică de proporţii.
Nu pot să îmi dau seama clar,
Dacă sunt un norocos
sau un ghinionist.
Am multe motive să cred
că, până acum, am avut
mai mult noroc decât ghinion.
De asemenea,
Există argumente covârşitoare
că, până acum, am avut
mai mult ghinion decât noroc.
Fiecare zi ce trece mă plimbă,
Ca pe o minge de ping-pong,
Din categoria norocoşilor în cea a ghinioniştilor
Şi invers.
Trebuie să iau o hotărâre.
Nu e bine să fiu confuz,
Cu atât mai mult în privinţa persoanei mele.
Deocamdată,
Îl iau pe „totul e relativ” în braţe
Şi spun că
Uneori sunt cel mai ghinionist norocos,
iar alteori sunt cel mai norocos ghinionist
De pe Pământ.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu