Faceți căutări pe acest blog

joi, 17 martie 2016

„În puii mei”: de prost gust, penibil, scârbos!

Ieri a început o nouă tentativă de sezon a emisiunii „În puii mei”. Nu îmi place Bendeac. Este un ciudat (în sensul cel mai rău al cuvântului) care nu a dus niciodată un proiect la bun sfârșit. Talent are cu carul, nu-i vorbă, dar acest talent actoricesc nu este dublat de consecvență. În lipsă de altă emisiune văzubilă pe respectivul tronson orar, am decis „să dau o șansă” puilor lui. Am greșit!

Show-ul mi-a provocat o scârbă totală. De prost gust. Nu reușesc să îmi dau seama ce anume ar putea fi amuzant la un meltean cu ochii divorțați care se laudă cu apartamentul și banii din Dubai, la un bătrân bolnav care face ca toate alea în timpul unei mese în familie sau - asta e chiar tare - la o scenetă care îl are ca protagonist pe torționarul Vișinescu. Când vezi așa ceva, nu râzi, vomiți! (Chiar! Oare ce au simțit urmașii victimelor lui Vișinescu?) Nu mai vorbesc de eternele episoade cu pițipoance și beizadele.

De ce să râzi când vezi așa ceva? Este ca și cum ai râde de niște persoane cu handicap. Eu, unul, nu pot. Și nu sunt un încruntat. Cea mai mare lovitură pentru Bendeac a fost că Antena 1 a difuzat, imediat după „În puii mei”, ceva cu Mister Bean. Ceva ce mai văzusem cred de cel puțin cinci ori, dar am râs din nou cu lacrimi. Diferență, coane! Mare diferență!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu